dimecres, 5 de desembre del 2012

COSES QUE FEIM PER GUANYAR-NOS LA VIDA, XERRADA A L'INSTITUT GUILLEM SAGRERA

Aprofitant l'estada a Palma a finals de novembre vaig tenir l'oportunitat, l'honor i el plaer de poder parlar amb els alumnes de l'institut Guillem Sagrera sobre "La mar no sempre tapa", la meva darrera novel·la negra (editorial Moll). Convidat pel professor Pere Janer, vaig entrar a la biblioteca del centre, presidida per un exemplar del Diccionari Alcover Moll i allà em vaig enfrontar a una sessió molt especial amb els adolescents que ja s'havien llegit el llibre i que fins i tot s'havien examinat de l'obra.
Així que per compensar em vaig examinar jo amb ells sobre la creació literària, la novel·la negra, Mallorca, la literatura i el procés d'escriptura. Preguntes molt intel·ligents que denotaven una lectura atenta i interessada del text i al final sessió de signatura de llibres, rialles i comentaris en un matí molt engrescador.

Gràcies Pere per l'excel·lent tasca feta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada